وصف الدورة

This training program aims to equip healthcare workers with the knowledge of patient-centered care principles, strengthen their communication and empathy skills, and apply effective strategies to enhance patient satisfaction and improve the overall patient experience.

الأدلة الإرشادية لبدء البرنامج

الأدلة الإرشادية
طريقة البدء في البرنامج التدريبي
تعليمات البدء باستخدام البرنامج
دليل المعارف والمهارات والكفايات
سياسة التغذية الراجعة
سياسة تقييم المقررات الإلكترونية
سياسة التواصل

ماذا ستتعلم في هذه الدورة؟

● Understand the concept and importance of patient satisfaction.

● Identify factors affecting patient satisfaction across healthcare settings.

● Develop practical communication and interpersonal skills to enhance patient experience.

● Implement systemic and team-based strategies to improve satisfaction.

● Evaluate patient satisfaction through feedback and quality improvement measures

محتوى الدورة

لم يبدأ الإجتماع بعد

الاستراتيجيات اللازمة لتعزيز رضا المرضى وتحسين تجربة المريض

23/12/20258:00 AM-12:00 PM

التقييمات

نتطلع إلى سماع رأيك بعد الانضمام إلينا

الانضمام الآن
الاستراتيجيات اللازمة لتعزيز رضا المرضى وتحسين تجربة المريض

الاستراتيجيات اللازمة لتعزيز رضا المرضى وتحسين تجربة المريض

Soft Skills

تشتمل هذه الدورة على:

  • مدة الدورة: 4 ساعة 0 دقيقة
  • المواد التعليمية: مادة واحدة
  • المستوى: جميع الممارسين
  • متبقي 1000 مقعد فقط للدورة